Glasögonorm!

Sådär, nu var man mätt i magen igen. Undrar om man kan vara en macknarkoman. Isåfall är jag nog det.

Idag har det varit en konstig dag, först så hade vi nationella i matte a. Det var ju inte jätte rolig om jag får säga det själv. Det lustiga var dock att jag var mer säker på mvg frågorna än vad jag var på g och vg frågorna. Men men, vi får väl se hur det går. På eftermiddagen så hade vi ingen lektion alls, utan en föreläsning av några ingenjörer. Det var inte så rolig det heller. Plus att det har regnat nästan hela dagen. Så den här dagen får en tumme ner.

Fast det har ju såklart hänt lite roliga grejer! Märtas lilla show idag, hehehehe säger jag bara. Egentligen hatar jag när folk skriver hehe, men nu gör jag det iallafall. Bara för att verkligen få er att förstå att det var roligt!


  Det var såhär Märta gjorde idag. Dock inte med mening. 



  Jag och Helene tog skydd under en stor gran medans vi väntade på bussen. Det hade varit en väldigt bra idé om inte granen hade läckt in. Dumma små hål.

(De e bar o klick pa bildarna ifall ni vill ha dem större!)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0