En ny blogg, för tredje gången.

Nu så, en ny blogg. Igen, min tredje faktiskt. Men ni som känner mig vet hur mycket jag skrev i dom. Inget. Men nu ska jag börja, eller jag ska iaf försöka.

Just nu är det väldigt mycket plugg, två artiklar, en på svenska och en på engelska ska vara inlämnade i början på nästa vecka. Det kommer bli stressigt tror jag eftersom man jobbar i par, och vi inte har fått särskilt mycket tid tillsammans. Men det löser sig väl. Sen så är det även fyra uppgifter till, men som tur var ska dom inte vara inlämnade ännu.

Idag så har jag varit ledig som alla andra onsdagar, riktigt skönt att bara som mest gå två dagar i sträck i skolan. Men imorrn så sätter det igång igen, sen så på kvällen kanske jag åker till stan och ser lite fotboll. Men får se hur det blir med det.

/ Maja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0