Koncentrerad.

Jag och Helene hade allmänt tråkigt idag den sista timmen, så vi bestämde oss för att plåga Karl lite. Så vi störde honom när han satt vid datan. Jag kan ju iaf säga att han är koncentrerad, det går inte att få kontakt med honom. Helt inne i sin krönika. Så jag drog ur sladden till datamusen och till tangentbordet och när han märkte att det inte fungerade så reagerade han ungefär såhär:

- Karl; ÅH nej! Datan har hakat sig! Allt jag har skrivit kommer att försvinna. Vad ska jag göra!?

- Jag & Helene; * Skrattar så vi inte vet vart vi ska ta vägen! *

Ja, ingen annan som kommer att förstå, men kul var det.

    Karl är koncentrerad till tusen.



/ Maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0