Slö dag.

Som sagt, idag var jag ju då hos doktorn på förmiddagen. Det gick väl bra, dom kom iaf fram till att när jag skadade knäet i februari så var det nog så att min knäskål hade hoppat ur led och att något hade brustit. Så jag fick ett speciellt knä skydd som jag ska ha när jag tränar osv. För det var bara bra att jag rörde på knäet. Sen så ska jag även gå hos en sjukgymnast, och om det inte blir bättre så ska dom nog operera. Men det hoppas jag på att jag slipper.

Efter det så tog jag bussen till skolan, vi jobbade lite med OS projektet och så. Men smarta jag kunde knappt göra något för jag hade glömt mitt block med alla papper i bilen. Men vi slöt lite tidigare så vi gick och satte oss i kaffis och bara slöade.

Ikväll så ska jag inte göra något, det är faktiskt riktigt skönt och bara göra ingenting ibland.

/ Maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0