Otursdagen.

Det här måste ha varit min otursdag iaf, så här har den sett ut:

  • Hade bråttom imorse, så hann inte göra iordning allt.
  • Spillde te på min vita tröja i skolan.
  • Min ganska så nya väska gick sönder.
  • Jag tappade bort mitt busskort.

Ja, ni kanska förstår. Jag var inte så glad när jag kom hem. För jag skulle nämligen bara hem och vända och sen till stan för att se fotboll. Men utan busskort så måste man ju betala och jag är typ pank. Så det kändes inte så lyckat, men sen när jag tog ur allt ur min väska ( den trasiga ) så ramlade mitt busskort ut ur mitt skrivblock, hallelujah säger jag bara.

Det blev iaf trevligt inne i stan, fick träffa David och det var ett bra tag sen, så det var kul. Sen så satt jag och kollade på när Jessica spelade med Kalle, Vicky, Adam och några. Jessica var btw grymmast på plan.

Nu ska jag väl börja dra mig mot sängen, ska till doktorn imorrn. Dom skall kolla mitt knä för typ tredje gången och bestämma om dom ska operera eller inte. Ska iaf gå i skolan på eftermiddagen och det känns skönt för måste prata ihop mig lite med min jobb partner om hur vi skall göra.

Godnatt allihopa. / Maja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0