Back in black.

Hejhejhallåtjenna. (Gissa vem som säger så David?)

Förlåt.

Det kändes som ett bra ord att börja med.
Jag har inte skrivit på ett tag.
Fast iochförsig så tror jag inte att det är något att förlåta, för hur kul kan det vara att läsa min blogg på en skala ett till tio?
Jag har inte svaret.

Alltså, jag har skrivit 6 rader, och redan har jag börjat svamla.
Skriver saker som bara kommer.
Varför?
Jag vet inte.
Jag är knaaaas som en viss person hade sagt.

Det är påsklov.
Härliga påsklov. Påsklov betyder ledighet, ägg, godis och sömn.
4 mycket bra saker må jag säga. Jag menar, vem gillar inte ledighet? Typ hela Sveriges befolkning, eller, jag ska inte överdriva. Men dem flesta. Ägg? Ja, vem fan gillar inte ägg. Kokt ägg, stekt ägg, omelett, äggröra, rått ägg, ägg i håret och så vidare. Ägg är en bra grej helt enkelt. Godis? Behöver jag säga något? Svar: Nej. Sömn? Det behöver vi alla, plus att det är väldigt skönt.

www.svenskaagg.se/ ( Kolla länken).

Så enligt mig är påsken ganska bra ändå.
Eller vad tycker ni?

Ni? Nu låter jag som Blondinbella (vars blogg, lite btw sådär har blivit nerstängd. Det var någon liten hackare som hade hackat sig in där. En liten hackspett helt enkelt) eller Kissie eller någon annan storbloggare som har tusentals läsare.
Vad har jag? Jo typ, 15. Som mest har jag haft 30.
Jag blir nog aldrig en blondinmaja.
Men jag är glad ändå.

En annan rolig sak som har hänt idag är att jag har fått Spotify. Ansökte om det för flera månader sedan, men det har inte hänt något på den fronten. Men idag så hjälpte Rasmus mig, så tack så mycket för det!

Ja, nu har jag skrivit ett inlägg. Det är dedikerat till David och Mickan. Två stolta och starka människor på denna jord.
Är ni nöjda nu? Även fast jag har rabblat på om ägg i sjuttioelva rader :)

/ M.


Kommentarer
Postat av: D.

Min far kanske säger så ;)

Good to have you Back (In Black, Blondinmaja !!)

2009-04-06 @ 12:55:06
URL: http://davidr.blogg.se/
Postat av: M.

Kan va kan va! ;)

The same to you my friend! :)

2009-04-07 @ 20:15:56
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0