Fashion!

Hejhallå.

Nu var det väldigt länge sen jag skrev. Jag ber om ursäkt.

Jag får ta och skriva ett litet inlägg idag, Helene röt åt mig förut idag. Bara för att jag inte skrev särskilt ofta, och jag vågar inte säga emot kvinnan.

Idag så gick man upp i ottan, 05:25. För att ta den tidiga bussen in till stan. Där skulle vi ha tennis i rackethallen på gympan. Det var jätte kul, svårt men kul! Innan vi var där så var vi även en sväng hemma hos Agnes, hon bor i en underbart fin lägenhet. Så vill jag också bo!

Vi tjejer hade tänkt att strunta i att åka tillbaka till skola, och istället gå till glassbaren och äta glass. Men tror ni det gick för sig? Nej, för då skulle vi gemansamt åka allihopa i några minibussar...

Men väl i skolan så gjorde vi inte så mycket, iallafall inte jag och Helene.

Vi har även halv bestämt att vi ska åka och grilla någonstans på tisdag kväll. Jag vet inte med vilka, och inte vart. Men det löser sig, och mysigt blir det nog.

Imorgon så är det ju dans som vanligt, dock så lämnar Andrea mig. Men jag har som tur var Isa och Linda med mig. Innan dansen så ska jag gå på stan med Helene, det kommer säkerligen att bli mycket trevligt.
Jag hoppas även på att få åka bil med Martin hem, då slipper jag ta den sena bussen. Men vi får väl se hur det blir.

Mina planer för helgen är att åka in till stan och umgås med Maja. Så dit åker jag på lördag någongång och spenderar natten där. Det kommer att bli kul som vanligt!

Nu känner jag att jag har skrivit tillräckligt för ikväll. Hoppas iallafall att några blir nöjda!

Måste även önska min köra kusin Hanna trevlig resa. För hon ska nämligen ut och tågluffa i stora vida världen imorgon! Jag hoppas att ni kommer att få det underbart, sola lite åt mig med va? :)

/ M.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är nöjd som en nöjd 3-åring som just fått sin flaska välling i handen :D

2009-04-17 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0