Fredag.

Hej!

Nu har jag inte skrivit på jätte länge, och när jag väl skriver, så gör jag det klockan 07:21 på en fredagsmorgon. Konstigt? Ja, men sådan är jag.

Har inte så jätte mycket att skriva, förutom att det är fredag och det betyder helg. Underbart skönt, även fast jag inte har varit skolan så mycket denna vecka. Men så kan det vara ibland. Lusten till att gå i skolan har tappats någonstans på vägen, men den kommer att komma tillbaka.

Snart är det dags för skolavslutning, och treorna tar studenten. Nu är dem stora på riktigt. Rasmus och Martin är stora pojkar nu.
Det måste vara väldigt skönt att ta studenten, att vara fri.
Jag längtar, men min tid kommer.

Idag på förmiddagen så har jag nationellaprov i engelska. Den skriftliga delen. Jag borde vara nervös, men det är jag inte. Jag är lugn, för det känns som om det kommer att gå ganska bra. Men man vet ju aldrig, men jag ska gå ut och göra mitt bästa! (Det låter som om jag ska spela en fotbollsmatch eller dylikt.) Men så kul ska vi inte ha det.

En sista hälsning innan jag publicerar detta inlägg. Lycka till alla 92:or där ute!

/ Maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0