Lika som blåbär.

Hej.

Nu sitter jag här med en banan/blåbär smoothie och försöker komma på något att skriva om.
Men inget kommer upp.
Jag skriver inte seriöst, men det var tydligen bra enligt Helene.

Hon och jag är lika. Lika lika som blåbären i min smoothie.
Det sa även hon när vi pratade i telefon i torsdag. Eller hon pratade, och jag skrattade.
Det var kul.
Jag hade velat vara med, men nästa gång. Då ni, Spice Girls och Backstreet Boys! Visst var det så Helene och Elin?



Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag har:

Legat ute i solen.
Lagat mat.
Varit ute och sprungit.
Sett på teve.

Där fanns det inte mycket att hänga upp i julgranen inte.

Men imorgon ska jag göra något. Jag ska ut till B-vik och träffa David som har kommit hem, och kanske Martin. I vilket fall som, så kommer det att bli trevligt!
Det är alltid kul när du är hemma på ön!

Ikväll så ska jag fortsätta min, "integöramycketallsdag" genom att sitta här och klockan elva vara nere vid teven och se SATC. Det är så hejdundrande bra! När ett avsnitt börjar, så vill man att det aldrig ska ta slut!

/ M.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så är det för det är så det är! ehhehehehehehehehehehehehehehe

2009-04-08 @ 15:39:03
Postat av: Elin

joo så blir det! Men jag vill gärna att vi spelar vengaboys också. dom är ju så bra !!!Särskilt Booom Booom Booom Booom låten! ;)

2009-04-08 @ 23:16:21
URL: http://elinhhansson.blogg.se/
Postat av: Helene

Nej jag vill mera höra på Mona & Mastiff!

2009-04-09 @ 11:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0