Onsdag/Torsdag.

Igår eftermiddag så hoppade jag på bussen i Havdhem och åkte mot B-vik. Där mötte David och hans far upp mig med bilen, vi åkte till affärn och köpte vindruvor. Sedan så gick jag och David hem till hans mor.
Vi gick upp och kollade på hans nyrenoverade rum, som var jätte fint! (Men jag tycker ändå att du ska köra på Oasis grejen!)
Sedan så låg vi och pratade och kollade i lite tidningar. Det är väldigt skönt att ha dig hemma ska du veta!

Efter ett litet tag kom Martin och joinade, då så låg vi bara och slappade, eller snoozade på deras språk. Pratade om allt möjligt, från frierier till foppatofflor (ta åt dig Carro!!)
Jag och Martin har en överenskommelse nu också. När han är 30, och jag 28 och om båda är singlar. Så ska vi gifta oss, flytta till Wisteria Lane. Jag ska jobba, och han ska vara hemmafru.

Vi fick även tårta och cider. Mums!
Det blev även lite nattmackor runt ett snåret.

Sedan så tog jag och Martin cykeln och cyklade bort till hans far, hämtade bilen, plockade upp David och styrde skutan mot Havdhem.
Fast när vi väl var i Havdhem så fick vi ideen om att åka till När och hälsa på Amanda. Så det gjorde vi, efter lite virr ute på Närs vägar så landade vi hemma hos Amanda. Där blev det också lite snooz och vi fick även en stor hund som sällskap.

Vid 03:00 så åkte vi hem. Så ungefär vid 03:30 landade jag hemma hos mig.

Det var en trevlig och mysig kväll. Tack!



Idag så gick jag upp vid halv tio, skulle ta en buss till stan vid halv tolv för att träffa Adam.
På bussen in så var det en Sthlms tjej som satt framför mig. På ungefär en halvtimma så hann hon ringa fem samtal, och hon pratade högt och tydligt. Så nu vet jag allt om hennes kompis kärleksliv och vem som gillar vem och vem som inte gillar vem. Ska dem bli tillsammans? Eller inte? Det var oliiiiidligt spännande ska jag säga er. Dock så fick jag inget svar, för kompisen i andra sidan telefonen skulle iväg och shoppa. Så det kan gå.

Adam mötte mig vid busstationen, vi gick lite på stan, sedan fick vi för ont i ryggen så vi gick och fikade på Ringduvan isället :)
Sedan tillbaka ut på stan, vandrade runt där ett tag.
Det var ju även en påskparad idag i Visby, eller påskmarsch* Ursäkta mig. Men den missade vi tyvärr. Vi som hade tänkt att vara med och allt! :)

Sedan så tog jag en buss hem vid halv 6.

Det var en väldigt trevlig dag, så tack för den! :)

Kommentarer
Postat av: Adam

Påskmarsch!! :@ :)



Du lyckades aldrig lura mig med femman.. :)

2009-04-09 @ 20:59:02
Postat av: M.

Aggressiva du! :)



Nej jag vet, men du kommer att få tillbaka den någon gång :)

2009-04-09 @ 21:12:30
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0