Apelsiner.

Jag min lilla klantskalle. Rockkarusellen är ju imorgon, inte på Lördag. Så jag och Jessica kilar nog dit en stund, vi är ju i stan och har inget annat för oss. Men det kan nog bli riktigt kul tror jag! :)

Har precis ätit min fjärde apelsin för kvällen! Jodu, c-vitamin here i come. Plus, att jag och Rasmus har ingått en pakt. (Vi ska skaka hand imorgon om det.) Att vi ska inte äta varken, godis, läsk, kakor eller glass i veckorna. På helgerna är det okej, men dock inga överdrivna mängder. Det kommer nog att bli lite tufft, men vi klarar det. Det går nog lättare när man är två också :)

Nej, nu ska jag kila i säng. Jag skriver nog imorgon, har lite tid att döda i Jessicas lägenhet medans hon är på träning.  

Hoppas alla får en jätte bra Fredag! Godnatt! :)

/ M.

Kommentarer
Postat av: R

Jag kommer gråta till sömns varje kväll pga av våran pakt:( :P

2009-02-19 @ 23:53:45
Postat av: carro

aha ! härlig pakt! ;) tycker att jag känner igen den från någonstans ;)

2009-03-01 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0