Billie Jean.

Pluggplugg ja. Det går framåt, men dock inte lika fort som jag hoppas. Jag har en känsla av att provet imorgon inte kommer att gå så bra. Men jag får bara göra mitt bästa, det ska man alltid göra. Men jag bara längtar tills vi tar en paus från spanskan, NKB:n, svenskan och matten. För nu vill jag ha engelska, historia och religion. Lite roliga ämnen tack!

Jag har totalt fastnat på kungen av pop, Michael Jackson. Hans låtar går om och om här vid mig. Det är absolut inget fel med det, för han är ju ändå totalt jätte grym. 

Jag längtar till sportlovet! Även om det inte blir någon Sthlms resa så längtar jag. Bara att få en vecka ledigt till att göra vad man vill. Sen så kommer ju även David ner till ön, och det är alltid lika roligt! Jag hoppas även på några härliga och mysiga kvällar med mina favorit tjejer. Det är för några av dem nu förtiden. Vi måste verkligen samla ihop tjejgänget i klassen och bara träffas!

Jessica, cykeln kommer kanske nästa vecka! Så då har jag ett par skor, en tandborste och en cykel hos dig. Vafan, jag bor ju nästan hos dig nu. Man kan ju iallafall drömma :)

Måste ju även välkomna kusin Hanna hem till ön igen, efter hennes vistelse i Norgeland. Så, välkommen hem :)

/ M.

Kommentarer
Postat av: J

Härligt,nästan bor hos mig? vad snackar du om, du bor ju hos mig gumman.

2009-02-11 @ 20:55:32
URL: http://jessiicajakobsson.blogg.se/
Postat av: M.

Det gillar vi väldigt mycket!

2009-02-11 @ 21:03:22
URL: http://majastrom.blogg.se/
Postat av: D.

Det är såhär majastro.blogg.se ska vara, updates varje dag det gillar vi :)

Och jag har också börjat lyssna mycket på Michael Jackson, eller man har ju alltid lyssnat på han, men iaf! :P



Och jag håller tummarna för dig imorgon när du ska göra ditt NKB-prov :)

2009-02-12 @ 03:33:24
URL: http://davidr.blogg.se/
Postat av: Hanna

Naaw, tack du söta! Måste hålla med om att du blivit en liten jävel på att uppdatera bloggen :) Kalas ju. Lycka till me plugget också. Jamenar, hur svårt kan de va, på Donner? Haha, skoja ;)

2009-02-12 @ 12:58:37
URL: http://hannaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0