Blondinbella.

Det här blir då mitt tredje inlägg ikväll. Jag förvånar mig själv. Jag är i Blondinbellas klass. Helt klart, ingen tvekan om saken! Bered väg för Majastrom.blogg.se. Snart, Majastrom.se. Precis som de stora bloggerskorna, en egen hemsida till och med. Okej, kanske inte riktigt. Men vi kan ju säga att det är så iallafall. Okej, sluta svamla Maja. 

Det har blivit ändrade planer, blir inget Närkland på Lördag. Utan på Söndag till Måndag istället. Men det funkar lika bra det. På med dem svarta, långa och eleganta ridstövlarna som jag alltid har drömt om att få haft på mig. Sedan är det fit for fight för en ridtur i solskenet. Förhoppningsvis solskenet iallafall. Blev så glad när solen dök upp idag. Underbart härligt tycker jag!

Klockan tickar och den blir bara mer och mer. Jag blir bara tröttare och tröttare. Sängen lockar mer och mer. Jag ska nog gå ner och borsta tänderna. Godnatt! :) 

/ M.  

Kommentarer
Postat av: D.

Det vore ju fel att sikta på något annat än att nå toppen :)

2009-02-04 @ 03:38:55
URL: http://davidr.blogg.se/
Postat av: M.

Det har du så rätt i David :)

2009-02-05 @ 17:19:53
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0