Dance.

Igår så var ju jag och Maja som sagt på bio i det nya bio palatset i Visby. Vi såg, "I taket lyser stjärnorna." Den var riktigt bra! Otroligt bra faktiskt. Jag brukar nästan aldrig fälla några tårar till filmer, men till denna så grät jag mig igenom hela. Men oj så bra den var. Mycket sevärd allihopa! Det är en sådan film då man bara vill springa till alla sina nära och kära och berätta hur mycket dem betyder, och hur mycket man älskar dem!

Efter filmen så traskade vi hemåt i snön, åt lite macka och tog det bara lugnt.

Idag så gick vi upp vid elva och åt frukost. Sedan så satte vi igång dansfilmen "Honey", och efter den så satte vi igång ännu en till dansfilm. Nämligen "Save the last dance." Jag har sett båda minst 3 gånger innan, men dem är alltid lika bra. Dock så somnade jag i mitten på sista filmen. Det var ungefär allt vi har gjort idag, så det var en väldigt slapp dag. Men otroligt skön dag. Nu är jag hemma i Havdhem igen, och ikväll ska jag verkligen inte göra någonting. Ska nog bara se "Beck" filmen på fyran sedan med mamma :)

/ M.

Kommentarer
Postat av: R

Maja, dags för en liten update ? :)

2009-02-26 @ 02:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0