Dont worry, be happy.

Nu har jag precis duschat, har även hunnit med att se lite 2½ men och ätit macka och druckit te. Brände mig på tungan när jag drack te också, det gör ont. Intressant va? Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik, det kan faktiskt vara väldigt skönt ibland. Eller ibland, musik är alltid skönt. Det är verkligen något man inte skulle kunna klara sig utan, eller iallafall inte jag. Hemskt vad jag svamlar på om allt möjligt. Det här inlägget har nog ingen riktig betydelse, vet inte varför jag skriver. Men det kan också vara rätt skönt ibland.  

Något jag stör mig på väldigt mycket är att jag inte kan lägga in musik på min Ipod längre. Vet inte varför det är så, men den kopplas liksom inte ihop med datorn. Jag som har laddat, jag menar köpt massor av album. Så funkar det inte att lägga in dem, det är surt som citron säger jag.

Jag har en sak att säga. Bli mer positiva för fasiken! Det kommer att bli en upplevelse, och det kommer att bli så häftigt! Så var lite glada, och inse vilket bra gäng vi är. "Dont worry, be happy!" Jag är iallafall sjukt taggad, och jag längtar. Det vet jag fler som gör, som tur var iallafall.

Imorgon går vi bara halvdag i skolan, vi slutar vid lunchen. Så man kan åka hem om man vill. Men funderar dock på att stanna kvar i skolan iallafall för att plugga lite till NKB provet på Torsdag. Det känns som att det blir mer gjort om man är i skolan. Jaja, det tåls att fundera på.

Vilket värdelöst inlägg det här blev. Men så kan det vara ibland. Ha så kul medans ni läser det. Godnatt på förhand! :)

/ M.

Kommentarer
Postat av: signee :)

Jag tyckte det var roligt att läsa :D

vad säger du om att, du jag och maja kan ses någon dag? det vore väll väldigt trevligt, kanske sova hos maja.. du kan ju alltid slå mig med kuddar om jag inte minns fel XD

2009-02-10 @ 17:42:30
Postat av: M.

Så bra då :) Jaa, det tycker jag verkligen. Det skulle vara roligt! :) Visst kan jag det, om du så gärna vill ;)

2009-02-10 @ 18:12:13
URL: http://majastrom.blogg.se/
Postat av: M.

Så bra då :) Jaa, det tycker jag verkligen. Det skulle vara roligt! :) Visst kan jag det, om du så gärna vill ;)

2009-02-10 @ 18:12:23
URL: http://majastrom.blogg.se/
Postat av: maja

ohho, så här bestäms det saker om mitt place bara sådär? ;) nejmen det vore skoj, jag är på :) men hallå, får inte jag slå med kuddar? ska ni bara frysa ut mig ;(

2009-02-10 @ 20:23:14
Postat av: M.

Om det gör! Mm, det tycker jag också :) Klart du får slå med kuddar Maja! Alla får göra det :D

2009-02-10 @ 21:00:11
URL: http://majastrom.blogg.se/
Postat av: signee :)

ni säger väll inte att alla får slå med kuddar på mig va?? jag får väll slå er med hoppas jag annars så blir jag nästan lite hoppig :D

hahah, nej men minns att när vi sov hos maja förra gången så låg ju du och slog mitt huvud med kuddar hela tiden! kommer du inte ihåg det?? :/

2009-02-10 @ 21:54:03
Postat av: maja

haha, vad bra då! ;D

2009-02-10 @ 21:54:26
Postat av: maja

alla slår på signe, bestämmer jag här och nu, jag är så elak (a)

som du tjatade om det så kommer alla ihåg det sigfrid lilla ;)

2009-02-10 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0