Gucci gucci, prada prada.

Idag var det en vanlig skoldag. Hade först NKB med Leffe, och han vill att vi ska fasta i två dagar. För det är bra för magsäcken. Plus att på andra dagen så blir man hög, precis som om man just hade tagit amfetamin. Importent stuff det där. Eller? Skön är han iallafall, han fick även ett "roligt" sms mitt under lektionen. Då drar världens sms signal igång, någon riktigt danslåt. Hiphip. Men iallafall, det där "roliga" smset var att hans dator som han hade beställt hade kommit. En liiiiiiten bärbar data. Ja, så var det ja. Jag känner att jag svamlar väldigt mycket om allt och ingenting just nu. Men så kan det gå när inte haspen är på, som jag och Jessica skulle ha sagt.

På eftermiddagen var det spanska, och omprov för alla som ville. Jag ville. Det gick sådär, det gick nog bättre än förra gången, men ändå inte bra. Men jag skrev ganska mycket på den sista frågan som var värd 40 poäng, så jag får hoppas på den.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Oasis faktiskt, imponerad David? Jag borde även gå in på mitt rum och städa lite, eller iallafall plocka upp alla kläder som ligger kastade i hela rummet. Men det mesta ska nog in till stan i helgen, det är därför det ser ut som det gör. Säger vi iallafall. Helgen har blivit lite omplanerad, det blir nog inget poolparty på Fredag. Jag och Jessica skippar nog det, utan vi åker nog hem till henne i Etelhem istället och ser på film. Mysmys! Men dock inget godis enligt Jessica. Men det funkar nog iallafall, hoppas jag :) Men Lördagens planer är dem samma, riktigt bra. För det ser jag framemot, har inte träffat Maja på länge :)

Carro åker till Idre imorgon med familjen plus Jacob. Lite avundsjuk sådär, vill också åka skidor. Även kusinerna Hanna och Jonas drar iväg till fjällen på sport-lovet. Hoppas ni får det kanon, och bryt inga ben!! :)

Plus att David och Andreas ska se AC/DC i Globen imorgon kväll! Ni kommer att få det grymt! Rocka lite för mig också är ni snälla? Jag längtar otroligt mycket tills vi ska åka till Göteborg och se dem, awsome!

Men nu så får jag nog sätta igång med att plocka iordning och packa ihop lite saker tills imorgon.

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0