Gurka.

Nyss hemkommen från en övernattning i skolan med klassen. Kvällen innehöll många skratt må jag säga, men idag känner man att man inte legat i sin vanligt säng. Nej, luftmadrass är inget att rekomendera. Men för en natt så går det finemang. Kvällen var nog endå lyckad, en riktig mysdag/kväll med klassen. Fick många härliga skratt, särskilt ett. Med Helené och Agnes. Så mycket har jag inte skrattat på flera månader. Jag säger bara gurka.
Vi bakade även, jag och Agnes bakade snickers kaka. Mhm, finns nog inget godare. Till mat så blev det Tacos. Sedan var det film som stod på listan, närmare sagt skräckfilm. Själva filmen skrämde inte mig så mycket, utan det klarade Andrea så bra på egen hand. Så rädd har jag nog inte varit på länge. Fick även en skön pratstund med Helené och Agnes mitt i natten. Pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan så var det dags att få lite sömn, fast då trädde Arne och Micke fram. Som vanligt. Men några timmars sömn blev det iallafall.

Idag så fick vi ledigt, vilket var väldigt skönt. Så har sovit några timmar nu. Det var välbehövligt. Nu ska jag snart äta, sen ska jag nog ta en dusch och sen så ska jag nog försöka plugga lite matte. Ha en trevlig kväll!

/ M.

Kommentarer
Postat av: HELENE!

haha den där gurkan asså :P haha den va jävla rolig asså ;P

2009-02-07 @ 14:57:36
Postat av: M.

Haha, faktiskt :D

2009-02-07 @ 21:35:33
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0