Jag vill ha vår och sommar.

Sådär ja. Hemma från ännu en skoldag. En skoldag som har varit ganska så misslyckad om jag får säga det själv. Det tyckte även Jessica. Så vi var två iallafall. Det började redan på morgonen när man tittar ut genom fönstret och ser snö! Försvinn! Hade även väldigt bråttom där på morgon kvisten så fick skynda mig väldigt mycket, så allt blev jobbigt. NKB provet i skolan gick åt helvet. Tror jag iallafall. Sedan så hade vi spanska, och den var inte särskilt toppen den heller. Plus att stackars Andrea var sjuk, så hon fick åka hem efter halva dagen. Men som tur var har det funnits några ljusglimtar med den här dagen också. Som med alla dagar. Det brukar alltid finnas något dåligt och något bra.

Ikväll hade jag inte alls mycket att skriva. Så då har det verkligen varit en tråkig dag. Skriver sen när jag kommit upp ur vinter dvalan. Eller, mitt ide eller vad det nu heter. Hej så länge.

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0