Kolväten hit, och kolväten dit.

Heeeeeej bloggen. (Väldigt överdrivet.)

Idag var det en slapp dag, hade bara NKB på förmiddagen. Då skulle vi skriva en uppgift på datorn, men mitt och Emelies arbete försvann efter att datorn hade kollapsat. Men härliga Leffe sa att vi inte behövde skriva om det, bara vi hade lärt oss något, och klart hade vi det.

Efter den lektionen så var det lunch, jag och Märta gick dit med höga förhoppningar på att det skulle vara något gott. Men var det något gott månne? Moaj, skulle inte tro det nej. Korv i ugn med ärtor och potatis. Men som tur är så går vi Donner, så det finns alltid ett gott salladsbord som räddar en. Men oliverna var inte goda! Skulle bara säga det.

Efter lunchen så kunde jag ha åkt hem, men jag stannade kvar och satt i kaffis och pluggade lite. Blev iallafall lite gjort, men inte tillräckligt för att jag ska känna mig trygg med NKB provet på Torsdag. Men som tur är så är vi lediga imorgon, så då får jag pluggaplugga! Även städa och stryka sa mamma förut. Men som Andrea skulle ha sagt, jag är en redig pys som fixar det!

Men eftermiddagen innehöll inte bara plugg, utan även lite fika med Märta, Karl och Helene. Daim och te. Mums!

    Jag och Helene mitt i en skrattattack i guess :)

Men nu ska jag dra på lite hög musik, satsar nog på Queen ikväll. Det brukar fungera bra när man ska tagga till lite och börja plugga!

/ M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0