Lediga Onsdag.

Idag är det Onsdag, och det betyder att jag är ledig. Mycket skönt må jag säga. Gick upp runt elva, käkade en stor frukost och sedan började jag stryka en hel massa kläder. Efter det så började jag städa mitt rum litegrann, hängde in kläder i garderoben, och plockade upp från golvet. Så nu är det bara dammsugningen kvar som väntar. Plus NKB plugg. Det är inte roligt, för jag fattar ingenting. Det är så krångligt, och så mycket att komma ihåg. Men jag ska verkligen försöka, så resten av dagen så ska jag plugga.

Imorgon är det Torsdag, och det betyder skola och NKB prov. Annars så händer det nog inget speciellt. Förutom min spanska läxa som ligger och tittar på mig med arga ögon. Så den måste jag börja på, pluggplugg. Plus att min farbror Robert kommer ner. Mycket trevligt!

Idag så är det även Marions födelsedag. Så grattis honey! Vi saknar dig här på ön, så du får minsann se till att besöka oss oftare. Hoppas att du har en underbar födelsedag, med mycket tårta! <3

Det var nog allt för nu. Peace out eller något.

/ M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0