Onsdag.

Nu sitter jag här med en turban på huvudet. Har lite bråttom, min buss till Klinte går 11:35, och jag ska ännu torka håret, klä på mig, packa färdigt och sminka mig. Varför skriver jag? Bra fråga, men det finns nog inget svar på den.

Idag så ska vi som sagt sova i skolan, jag hoppas att det blir god mat när vi kommer fram, för hungrig är jag.

Min kära vän Amanda gjorde reklam för min blogg på sin bilddagbok. AmandaNS.bilddagboken.se
Tack vare henne så hade jag 22 läsare igår. Oh yes, toppen here i come.

Men nu får jag sätta lite fart, hoppas även att Andrea pallrar sig till Klinte så fort som möjligt, och Jessica, lycka till hos tandläkaren så syns vi senare! :)

/ M.

Kommentarer
Postat av: stalkern

Haha, så det fungerade med reklamen alltså? ;) Då får jag göra det lite oftare, så att du verkligen blir nästa blondinbella på riktigt! ;) Ha det så kul på översovningen i skolan nu då och hälsa ganget. <3

2009-02-04 @ 13:09:07
Postat av: Hanna

Hallå Maja,

upptäckte att du visst också börjat blogga! Kul :)

Säg bara till om du vill ha lite tips/hjälp med design till bloggen, de e rätt kul när man börjar leka med bilder & färg.

Ha de bra o så syns vi väl förhoppningsvis snart, jag åker ju hem nästa vecka.

Kramar H

2009-02-04 @ 15:59:52
URL: http://hannaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0