Rodeo Drive, baby!

Hejhallå!

Idag är det Onsdag, och det betyder ledigt för alla som går på Donner. Otroligt skönt må jag säga! Särskilt såhär mitt i veckan, för då går man bara 2 dagar i sträck i skolan. Dagen har hitills varit väldigt lugn. Jag gick upp vid 11:00, så lite sovmorgon blev det allt. Sen så har jag faktiskt inte gjort mycket alls. Har sett på Pretty Women för sjuttioelfte gången. Men den är lika bra varje gång!

Lite planer inför helgen har även tagit fart. Marion är hemma på ön igen, och hon skulle ha poolparty i stan med några tjejer på Fredagkvällen. Så dit ska jag kanske. Jag får se helt enkelt, men det skulle vara roligt. I vilket fall som helst så sover jag nog hos Jessica i Etelhem på kvällen. 
 
På Lördagen så ska jag nog in till stan för att träffa Maja. Vi ska nog först gå och se på Rockkarusellen en liten stund. Hinner nog dock bara se en timma, för vid 20:30 så ska vi se bio. Vi ska se, "I taket lyser stjärnorna." Jag hoppas att den är bra, jag har iallafall hört att den skall vara bra. Sedan så sover jag nog hos lilla Maja också. På Söndagen så ska jag nog inte göra något speciellt. Ska väl ta mig hem från Visby bara, så det blir nog en lugn dag. En vilodag innan en ny vecka börjar. Eller inte, för vi har lov!! Sportlovet närmar sig med stora steg, och det ska bli väldigt skönt. Jag skulle egentligen ha åkt till Stockholm på lovet, men när man inte har några pengar så går inte det särskilt bra. Så det blir till att vara hemma hela lovet, men det ska nog bli bra iallafall. Något finns det alltid att göra. Jag hoppas särskilt på att samla ihop några tjejer ifrån klassen och hitta på något. Det skulle vara väldigt roligt tycker jag :)

Nej, nu får jag kila ner och plugga lite spanska. Jag skriver nog mera sedan.

/ M.

Kommentarer
Postat av: J.

ska ni se den filmen? åhh den vill ju jag också se.

2009-02-18 @ 19:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0