Söndagkväll.

Hej igen. Som sagt så kilade jag ner och skulle undersöka det där med glassen, och det stämde. Det fanns glass, så nu är jag mätt igen. Mums!

Imorgon är det Måndag, och det betyder en ny skolvecka. Matte och engelska står på schemet imorgon tror jag. Så Helene, börja tagga redan nu tills matten imorgon! Det lär behövas.

Om tio minuter börjar Beck, så jag ska kila ner till mamma och se den med henne :)

    Ville bara slänga in en bild på mig och underbara Jessica. Vill även gratta henne till hennes två vinster i helgen med innebandyn! Du är grym! :)

/ M.

Kommentarer
Postat av: J.

Tack:)du är underbar<3

2009-02-15 @ 21:51:07
Postat av: M.

<3

2009-02-16 @ 17:37:28
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0