Hallååååå?!

Idag är det alltså Fredag den 13:e. Det rankas som en otursdag. Men icke. Jag har iallafall dock inte märkt av någon otur. Inget mer än vanligt, och det är ju tur det. Den här dagen har faktiskt varit riktigt bra. Jag och Helene slet som djur på mattelektionen, tyckte vi iallafall. Men vi hade även ganska mycket kul därimellan. Eller, vädligt kul faktiskt. Efter den alldeles för långa mattelektionen så var det lunch. Det var ingen höjdare, Chili Con Carne som var torr som snus. Så jag åt sallad. Mycket gott. Lunchrasten var ganska så seg må jag säga, vi satt mest i kaffis och gjorde ingenting. Men efter den så hade vi engelska. Hallelujah säger jag medans jag knäböjer! Riktigt roligt var det, en kul lektion med Donners bästa lärare. (Förmodligen Donners bästa lärare.) 

Efter skolan var slut så var det dags för bussbuss in till stan. Min busskompis för dagen var Agnes. Ante, Tante och Fjante? Mhmm. Du är en på miljonen, jag har fortfarande ont i magen efter allt skratt. Väl framme i stan så blev det en liten tur in på Obs, sedan så traskade jag hem till Andrea. Där även Mickan var. Jag och Andrea bytte om och tryckte i oss lite mat väldigt snabbt. Sedan så småsprang vi lite till bussen som skulle ta oss till dansen vid Visby träningscentrum. På bussen träffade man även Adam, blev lite prat där. Dansen idag gick väl sisådär. Men det är ändå kul tycker jag, så det är bra. När den var slut så åkte vi hem till Andrea igen, Mickan kom även tillbaka dit. Där satt vi vid datorn ett tag, töntar som vi är. Sedan så åkte jag bussbuss hem. Isabella och Linda var även med, så det var trevligt. Sedan så var det ju faktiskt allas vår Matz som körde, så det gör ju allting bättre.

Nu sitter jag här och ska nog strax gå och lägga mig. Känner mig väldigt trött, och lite sliten. Imorgon är det ju även Lördag, och det betyder sovmorgon. Mycket skönt :)

Dagens: "Jag har då en blind date imorgon!" "Jasså, med vem då?" Jag, Andrea, Isabella och Linda hade väldigt roligt åt det lilla misstaget av mig må jag säga.

...och här kommer ett annat roligt citat från idag, som min kära vän Andrea sa:

"Man har ju liksom inget annat val då!"

Godnatt :) 

/ M.  

Kommentarer
Postat av: Isa

Ja maja du gav oss allt ett gott skratt :P den kommer vi dra några grr ;) <3

2009-02-14 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0