Helgens planer.

Imorgon är det först skola som vanligt, matte och svenska står på schemat. Efter skolan så åker jag in till stan som alla andra Fredagar. Då är det dans med Andrea, vi ska väl laga någon mat också. Undrar vad det blir denna gång. Några tips? Undrar även hur vi kommer dit, att gå är lite för långt, om vi tar bussen så kommer vi lite försent, och hon har bara en cykel, och jag har inte tagit in en av våra cyklar heller. Så vi får nog helt enkelt springa, då är vi iallafall uppvärmda när vi kommer fram. Sedan så bär det av till Hotell Jessica där jag spenderar natten. Kvinnan sa något om att hon skulle laga mat åt mig också, det låter väldigt bra tycker jag :) Make it a double! Det är alltså mina planer för Fredagen, och den spenderas med två av mina absoluta favoriter. Då kan det inte bli bättre.

Lördagens planer är väl att plugga tror jag. Har matte prov och NKB prov nästa vecka, plus att vi fick en spanska läxa idag som ska vara inlämnad tills på Tisdag. Så det är bara att sätta igång. Där var den Lördagen borta.

Söndagens planer är att åka ut till Närkland som sagt, ska även se på Amandas träning. Sedan upp på Måndag morgon för att åka till skolan. Då slipper jag byta buss i Hemse för att komma till Klinte. Då är jag redan på rätt buss, så då skulle jag få en privat rundtur i Burs av Amanda. Cant wait!

Jag skriver så tråkiga inlägg, och jag har nästan aldrig några bilder. Så får publicera några bilder i det här inlägget :)

    Andrea & Jessica.

    Jag.

    Tre galna professorer.

    Märta & Agnes.

Det var nog allt för ikväll. Godnatt på förhand :)

/ M.


Kommentarer
Postat av: r

Jag tycker inte dina inlägg är tråkiga :)

2009-02-05 @ 20:00:24
Postat av: stalkern

Jag tycker inte heller dina inlägg är tråkiga :) och tyvärr måste jag göra dig lite besviken och berätta att du måste byta buss i alla fall... Men i stånga den här gången. Fast rundturen i burs är helt klart värt det, så det går jämnt ut! ;)

2009-02-05 @ 22:40:52
Postat av: stalkern igen

hahahaha, i sann stalker-anda skriver jag två gånger i rad! nej men honey, glömde bara att fråga om bloggreklamen hjäpte nåt? ;)

2009-02-05 @ 22:51:11
Postat av: M.

Vad bra Rasmus :) Nej?! Vad är det du säger Amanda? Byta i Stånga. Vad är det för skit. Jaja. Haha, stalker. Jodå, det gjorde den. Gjorde reklam på Facebook också, så igår hade jag 32 läsare :D

2009-02-05 @ 22:58:19
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0