Söndag/Måndag.

Jag kom tillsut fram till Närkland. Det var lite jobbigt att hitta, men det gick. Vi red, slappade, provade kläder, åt och hade allmänt kul :) Hade det riktigt trevligt i När! Vi gjorde de godaste pannkakorna med hallonsylt och grädde. Mhmm. Living the dream! Wooooooooooohoooooo! När klockan var ungefär 01:00 så gick vi och la oss, jag somande nästan med en gång. Medans Amanda var jättepigg och ville ut och gå. Sedan när vi vaknade på morgonen så var hon inte riktigt lika pigg. Vilken morgontrött tjej! Jag själv gick upp och gjorde mig iordning och var ganska pigg faktiskt. Sedan så blev vi skjutsade till Hemse, för att därifrån ta bussen till Klinte som vanligt.

Skolan idag har varit ganska slapp tycker jag. Först så hade vi NKB med Leffe. Då gjorde vi halsband med vårat eget DNA i. Mitt blev lite halvt misslyckat. Men men. Efter vi var färdiga med det, så blev jag och Helene lite rastlösa. Så vi hoppade bokstavligt talat ut genom fönstret. För det var ju faktiskt sol, då ska man passa på att vara ute. Det blev först en liten sväng till estet huset, där var det ganska dött. Förutom ettorna som höll på, vet inte riktigt vad dem gjorde. Vi lirade även lite gitarr. Efter det så hämtade vi min kamera, så fick Märta stå inne i NK baracken och ta kort på mig och Helene som hoppade runt och hade det underbart mysigt ute i det fina vädret. Sedan så kom även Märta och Agnes ut. Så då fick Agens agera fotograf för oss andra tre. Riktigt härligt var det! När vi kände oss färdiga med det så gick vi till matsalen och åt.

På eftermiddagen så var det matte på schemat. Närmare bestäm matteprov. Det gick nog inte så jätte bra, jag svarade på alla förutom två, men var nog inte riktigt säker på någon. Men jag gjorde så gott jag kunde, så det får vara så helt enkelt. Jag och Helene blev färdiga samtidgt, och man fick sluta när man var klar. Så vi gick ut på Klinte city, till ICA faktiskt. Vi köpte lite choklad, sedan så gick vi tillbaka till skolan och satte oss och pratade. Mycket trevligt :)

När klockan var 14:30, och stadsbussen kom. Så hoppade jag och Jessica på den. Min stolskompis på bussen var idag Andrea. Underbar människa, jag känner henne mycket väl. (Till alla er "Yrrol" fantaster därute.) När bussbussen var framme i stan, så gick jag, Jessica och Koffe på stan ett tag. Sedan hem igen med busssbussen. Nu sitter jag här, har ätit lite mat, och även lite varma hallon. Det är så underbart gott!

Det kommer ett inlägg lite senare ikväll med bara bilder ifrån Söndagen på När, och ifrån skoldagen idag :)

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0