Melodifestivalen.

Nu har jag precis ätit vaniljglass med varma hallon. Mums! Har även sett alla bidrag i melodifestivalen. Jag skulle gärna kunna skippa det, men det känns endå som om man borde göra se det. Så nu är det gjort, och det var skit. Eller var det bara jag som tyckte det? Det fanns ju för sjutton inte ett enda bra bidrag. Det var dansband, discofjantpop, falsksång av Emilia, och så den vanliga svenska schalagern. Just den stod väl Shirley Clamp för. Kvinnan kan ju egentligen sjunga, men ikväll var det en dålig låt. Tyckte jag iallafall. Så det var ingen höjdare, men jag får väl kila ner och se vem som går vidare senare. När det nu är?

Nu spelas Michael Jackson på hög volym ur mina högtalare. Tänk och se honom live, det hade varit något det. Vilken musik han gör. Väldigt mycket bra! Pratade lite musik med Andrea och Jessica igår. Vi pratade blandannat om vad vi skulle göra för att få se Queen med en återuppstådd Freddie Mercury i spetsen. Jag hade nog kunnat klippa av mig håret, iallafall fundera starkt på det, och vi alla tre kom överrens om att vi hade betalet en stor summa pengar för att få se dem. Det hade ju varit helt otroligt, deras energi. Mmmm.

Topp 5 låtar av Michael Jackson:
* Man in the mirror.
* Black and white.
* I just can´t stop loving you.
* Beat it.
* The way you make me feel.


Topp 5 låtar av Queen:
* Bohemian rhapsody.
* I want it all. 
* Fat bottomed girls.
* The show must go on.
* Another one bites the dust.


/ M.


Kommentarer
Postat av: A

av micke så är även they don´t care about us

2009-02-07 @ 22:20:42
URL: http://sannen.devote.se
Postat av: M.

Jodå, den är också bra. Btw, kvinna du förvirrar mig med konstigt snack om att du inte är med på bild. Men det är du ju. Sedan så svarar du inte på sms heller. Vad är grejen med det liksom?

2009-02-07 @ 22:34:28
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0