Helgen+Måndagen.

Nu har jag varit lite dålig på att blogga, men så kan det vara. Helgen har varit jätte bra. Började med en jättemysig eftermiddag/kväll med Andrea, lagade mat, dansade, sjöng och skrattade. Det blev även lite "Team Sportia Cup" tittande med Jessica. Sedan så traskade vi hem till Jessicas place och fick några timmars sömn. Sen på morgonen blev det bussen hem. Väl hemma så duschade jag, packade, fixade mig i ordning och sedan blev det bussen in till stan igen. Fast denna gång med David, Martin och Rasmus. Gick hem till Martin, beställde pizza och bara tog det lugnt. Sedan så bestod kvällen av fotbollstittande, planerande, skratt och mys. Sedan så blev klockan plötsligt 4 på natten, och David, Martin, Rasmus och jag traskade hem till Martin och bäddade och sen så somnade vi. Skönt! Sedan bussen hem på Söndagen.

Idag så var det skola som vanligt, hade redovisning på vårat svenska tal idag. Det var bara Märta, Agnes, Carro och jag i våran grupp så det var väldigt skönt. Det gick väl ganska bra att redovisa, var väldigt nervös men men. Pratade nog lite för fort, och talet var även lite för kort också. Men allt kan inte vara perfekt, är nöjd över att jag gjorde det iallafall. Sedan efter alla var färdiga så slöt vi, så den lektionen var bara på 40 minuter. Så vi i våran grupp gick till Bullboden och fikade. Väldigt mysigt, känns bra att man ändå är så nära er. Agnes, du är ju helt otroligt rolig! Din lilla "klädmiss" när du var 12 bast. Jissus, vad jag skrattade! Sedan så var det lunch, pasta och sås. Gott gott! Efter lunchen så var det matte, uschusch. Karl var ju lika lat som vanligt, skyllde på att han skulle till "tandläkaren." Det har han väl gjort sisådär 10 gånger den här terminen. Matten var lika tråkig som vanligt, och plus att jag hatar att vi är indelade i grupper. Vill ju vara med Jessica, Andrea, Mickan och Vicky och alla hela tiden. Blä på det!

Dagens: Agnes Aldrin Ekbom och hennes "klädmiss." :)

/ M.


Kommentarer
Postat av: D.

Jaaaa, helgen var grym oc snoozen hemma hos Martin var nice!!!!

Fick verkligen en att tänka på annat i dessa tider och det var riktigt skönt :)

Känns som järngänget i gruppen är du, jag, Ralle och Marre och det är allt som behövs, så får resten freebasea lite ;)

2009-02-02 @ 23:24:21
URL: http://davidr.blogg.se/
Postat av: M.

Riktigt nice! Mm, med er mår man bra :) Det tycker jag också, i vått och i tortt ;)

2009-02-02 @ 23:58:24
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0