Tisdag.

Skola idag igen, först NKB med Leffe. En väldigt trött lektion, jag halvsov på bänken. Skärpning Maja! Vi satt och längtade till maten också, mums! Sedan så var det spanska som stod på schemat, en väldigt slapp lektion. Vi fortsatte att se på filmen vi började på i Fredags, men hann dock inte se färdigt den idag heller. Väldigt konstig film, eller som någon sa idag. En väldigt "grötig" (?) film. Vi fick även reda på resultatet av förra veckans prov, usch. Inte bra någonstans, vad är felet på mig?! Jag tycker nog bara inte om spanska, men ändå. Måste rycka upp mig. Efter skolan så gick jag hem till Rasmus, först ett besök hos banken, nej förlåt, bankomaten. Sedan ett besök hos Ica. Tillslut så hamnade vi framför serien Vänner :)

Ikväll blir det nog bara till att ta det lugnt, eller måste packa lite också. Vi ska ju trots allt till skolan imorgon. På våran lediga dag!! För vi ska... sova över i skolan med klassen. Vi ska baka, äta, se film, poppa pocorn och mysa. Jodå, det kan nog bli ganska kul. Iallafall om jag känner mina härliga vänner rätt, och det gör jag nog :) Sedan på Torsdag så vaknar man upp i skolan, och då är det vanliga lektioner som alltid.

På Fredag är det dans med Andrea som vanligt. Ser alltid framemot det, tycker om att umgås med dig. Sedan så blir det kanske till att sova hos Jessica (?)

På Lördag ska jag förmodligen ut till Närkland!! Ojoj, hur ska det gå. Då ska jag nämligen besöka min kära vän Amanda "Stalker" Nilsson. Vi ska rida och ha roligt. Sover nog där också tror jag, så hela helgen är uppbokad. I När av alla ställen. Nejdå, men det ska bli trevligttrevligt.

Nu blev det ett väldigt längt inlägg, och tyvärr inga bilder. Men det orkar jag inte riktigt med. Nu ska jag sätta på AC/DC på hög volym, och drömma mig bort till 20-23 Juni 2009. Roadtrip för hela slanten, med världens bästa gäng!

Dagens: Hm, den var faktiskt svår idag. Har inte hänt särskilt mycket som har fått mig att utbrista i gapskratt. Men, på spanska lektionen så satt jag och pratade igenom massor av minnen från Högby tiden med Jessica och Carro. Det fick mig att tänka tillbaka på den underbara tiden. De bästa tiderna i mitt liv tror jag.

/ M.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallå Maja,

va kul att du börjat blogga :) Ta de försiktigt ute i Närkland, man vet aldrig va de finns för galningar där! Haha, nä, skoja bara. Säg bara till du vill ha lite hjälp med att förändra designen på bloggen eller så. De e riktigt kul när man börjar leka med färger och bilder.

Syns snart förhoppningsvis, jag åker ju hem nästa vecka :)

Kramar

2009-02-03 @ 21:16:02
URL: http://hannaosterberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hallå Maja,

upptäckte att du visst också börjat blogga! Kul :)

Ta det lugnt i Närkland, man vet aldrig vilka galningar man stöter på där ute i vildmarken..haha, nej då, skoja bara ;)

Säg bara till om du vill ha lite tips/hjälp med design till bloggen, de e rätt kul när man börjar leka med bilder & färg.

Ha de bra o så syns vi väl förhoppningsvis snart, jag åker ju hem nästa vecka.

Kramar H

2009-02-03 @ 21:20:32
URL: http://hannaosterberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hallå Maja,

upptäckte att du visst också börjat blogga! Eller, okej, börjat o börjat, de kan ju va jag som e en sådär 1000 år efter, men kul e de iaf :)

Ta det lugnt i Närkland, man vet aldrig vilka galningar man stöter på där ute i vildmarken..haha, nej då, skoja bara ;)

Säg bara till om du vill ha lite tips/hjälp med design till bloggen, de e rätt kul när man börjar leka med bilder & färg.

Ha de bra o så syns vi väl förhoppningsvis snart, jag åker ju hem nästa vecka.

Kramar H

2009-02-03 @ 21:29:03
URL: http://hannaosterberg.blogg.se/
Postat av: M.

Haha, jo jag har väl bloggat ett litet tag från och till, men den har väl inte varit så synlig direkt ;) Nej, jag menar det. Jag är lite smått rädd, man spenderar ju inte så mycket tid där så man får nog allt se upp ;) Ja, det skulle vara jätte snällt. För det är nog inte riktigt min grej, och just nu är bloggen inte särskilt rolig. Aha, ja det måste vi ju göra! :) Take Care! Puss!

2009-02-03 @ 21:51:42
URL: http://majastrom.blogg.se/
Postat av: Hanna...igen

Hej igen, sorry att jag gått å blitt värsta stalkern nu, men jag upptäckte lite för sent att kommentarerna visst tar lite tid på att uppdateras, så nu har du fått rätt många av mig..hehe :) Jajamen, gemensam kurs i bloggdesign ska bli!

Puss

2009-02-04 @ 16:04:30
Postat av: M.

Haha, ingen fara du :) Det låter kanon! Puss!

2009-02-05 @ 17:20:55
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0