Hotway to hell!

Det går väl inte direkt framåt med talet. Jag har totalt hjärnstopp, kommer inte på något bra att skriva. Jag börjar få lite panik. Jag vill inte stå och prata inför folk. Usch, nej nu får jag ta och tänka på något annat. På helgen kanske. På Fredag är det dans med Andrea igen, på Lördag blir det nog stan med ett härligt gäng, in och se Obs cup förmodligen. Då får jag även träffa Marion igen! Det var länge sedan, alltför länge sedan. Då du, då blir det en riktigt fet ko-puss!

Sitter och ser på AC/DC live på youtube. Drömmer mig bort lite, tänk att snart är det vi som står där. Det kommer att bli bäst! "Hotway to hell!

Nu är Davide i Sthlm och ser Oasis. Hoppas det är grymt! Rocka loss på "Wonderwall" för mig också ;)

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0