I väntan på bussen.

Jag är inte särskilt aktiv här på blogg.se, jag är väl helt enkelt för lat. Men jag ska försöka bättra mig. Det ska jag.

Livet rullar på som vanligt. Lite update är att jag och Andrea har börjat dansa jazz. Vi var på våran första lektion igår, det var kul. Vi skrattade oss igenom lektionen. Vi ska fortsätta och bli vältränade. Fit for fight. 

På sportlovet så pratas det lite löst om att jag ska åka till Stockholm med min mor, Maja och hennes mor. Jag hoppas det, skulle vara roligt att få komma till huvudstaden och shoppa lite.

Jag kanske ska ta och börja med dagens händelse? Det kanske skulle få mig att uppdatera varje dag, jag kan ju iallafall försöka.

Dagens: Maja Lindström helt klart. Hon var trött, och hon blev väldigt "skrattig" av sig.

/ M.


Kommentarer
Postat av: maja

hahahah, lars-åke och jag, tror aldrig jag varit på sånt enormt trött-knasigt humör ;)

2009-01-24 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0