Lösgodis.

Dagen har bestått av skola, med ämnena matte och svenska. Party? Inte så värst, jag hatar matte. Jag vet att jag säger det ofta, men jag gör verkligen det. Jag förstår inte, jag ser inte logiken. Om det nu finns någon. Jag kan sitta i någon timma och försöka förstå, tillslut så gör jag kanske det. Men sedan om man ska ha prov om en vecka så är det borta. Det fastnar helt enkelt inte. Irriterande, men nog om det. Efter skolan så blev det en liten tripp på Hemse, Carro solade och jag satt och väntade. Men som tur var så hade man mysigt sällskap. Sedan bussbussen till the place to be, alltså B-vik. Åt, färgade Carros hår, sedan hem med bussbussen igen. Helt ensam på bussen, men som tur var det ju allas vår Matz som körde. Nu sitter jag här, med musik på hög nivå, inga planer för ikväll. Blir väl kanske till att se en film lite senare.


/ Maja.

Kommentarer
Postat av: D.

Wei, första gången min farsa nämns på någon annan blogg än min egen! ;)

2009-01-16 @ 22:29:09
URL: http://davidr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0