Make it a double.

Skola idag igen som vanligt, fast det var en ganska slapp dag. Först NKB med Leffe, han är alltid lika go han. " Max 20 minuters rast! " Efter luchen så var det spanska dags, vi fick då också veta att alla i gruppen hade fått IG på förra veckans glosförhör på 456 glosor. Men det var nästan bra, för då kanske han äntligen ser att vi ligger efter. Särskilt vi från Högby iallfall. Han räknar med att vi ska kunna saker som vi aldrig ens har gått igenom. Knas. Men idag så såg vi på film. Den hette "Amores Perros", "Älskade hundar" på svenska. Vi hann dock inte se färdigt den, men det får vi väl göra någon annan gång.

Har försökt skriva lite på talet ikväll men det går inte så bra om jag ska vara ärlig. Vet verkligen inte vad jag ska skriva, stor suck på det. Men jag hoppas att det ger med sig snart.

Andrea, du måste ju vara världens skönaste tjej! Fysjutton, eller fy h*elvete vad jag skrattade åt vad du gjorde på msn. Klockren, helt klockren! You are a real guapoooo* Imorgon blir det Visby med dig, först gå och handla något att äta, sedan laga mat och sedan iväg på dans. Mucho fun, särskilt med dig tjejen! Sedan svida om och träffa Jessica och se Obc cup? Hope so, skulle vara mysigt med er flickor :) Sedan så blir det hem och sova i Jessicas lägenhet, hon ska upp tidigt för att hinna med båten klockan 07:05, men jag sover nog kvar lite och tar någon tidig buss hem på förmiddagen. Kommer ju förmodligen inte att vara hemma länge, ska in till stan på kvällen också (?) Då åker jag in med Rasmus, David och Martin. Vi ska nog se Obs cup och lite :)

Jessica, efter trean. Du och jag. Jag hoppas, jag vill, jag längtar! Make it a double säger jag bara!

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0