Mjölterian.

Skola idag som vanligt, först NKB med Leffe. Lika drygt som vanligt, man blir alltid sömnig på den lektionen, mycket underligt. Efter lunchen så var det dags för spanska, och spanska prov. Usch, inte alls kul. Gick ju som det gick. Det är inte ens kul längre, spanska var kul en gång i tiden men nu går det utför. Jag som egentligen tycker språk är kul. Det känns ju bra att man redan är skoltrött. För det första så har skolan precis bara börjat efter lovet, och för det andra så går jag bara i ettan. Hur ska det vara i tvåan och trean då om jag får fråga? Men, jag ska vara positiv iallafall. Jag tror att ändå att vi har två bra år framför oss. Har ju faktiskt en riktigt härlig klass. Tur det, annars så hade det ju faktiskt inte funnits någon mening med att gå upp tidigt fyra dagar i veckan för att gå till skolan. Det är ni som gör så att man orkar plugga!

Bitch :)

Dagens: Vi kan kalla honom Mr X. Han är vår allas pajas, utan att veta om det, han är klassens clown, utan att veta om det, han får oss alla att skratta så att vi får ont i magen varje dag, utan att veta om det, han är den roligaste killen i klassen, utan att veta om det.
" Det schhuger ju att vi har den där schhvenska läxan. "

/ M.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, Blinky Bill. Är Mr X den jag tänker på? Han som berättar slutet av en bok bara för skojs skull inför alla andra? ;)

2009-01-27 @ 21:14:06
Postat av: Anonym

Oh yes, det är den du tänker på! :D

2009-01-27 @ 22:19:31
URL: http://majastrom.blogg.se/
Postat av: M.

Yes, det är den du tänker på! :D

2009-01-27 @ 22:20:38
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0