Skolan.

Sitter just nu i skolan, vi har svenska. Jag sitter och skriver lite på mitt tal. Nu går det iallafall framåt. Jag och Andrea hade precis en liten rast, vi köpte en bit tårta och en daim att dela på. Den lilla busungen tryckte även upp tårtfatet i ansiktet på mig, som tur var så var tårtan slut. Men dock så fanns det lite grädde kvar. Så jag blev precis som Maja Gräddnos. Nästan iallafall. Den ungen ja, helt jätte busig, och helt jätte söt. Hon skrev ett helt inlägg om mig i sin blogg, utan att jag bad henne. Så sött! Efter skolan så ska vi åka in till stan och handla mat, sen laga mat, sen dansa och sen så ska vi se fotboll. Lilla söta Jessica blev inkallad till att spela också. Så då får vi agera hejarklack åt henne. Hon kommer att vara grymmast på plan! Nej nu kan jag inte sitta här och skriva, måste ju plugga lite också.

Dagens: Det fick bli Helene och hennes klockrena kommentar efter lunchen. " Jag har alltid undrat, är det någon skillnad på Burs och Burgsvik? " Tjoho vad kul det var.

Ikväll hinner jag nog inte skriva något mer, så det får bli imorgon.

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0