"Sluta spela nu Andrea".

Sitter här med en spanska läxa, en matte läxa och en svenska läxa. Varför, varför?! Jag ogillar spanska, ( mest pga av läraren ), jag rent ut sagt hatar matte och svenska är okej men inte mer. Dem tre ämnena plus naturkunskap har vi just nu, bara fyra olika. Just dem fyra ämnena som jag inte tycker om. Typiskt, väldigt typiskt. Jag vill ju ha engelska, historia, samhällskunskap, religion ( om vi ens läser det? ). Det är dem ämnena jag tycker om. Men nejnej. Men jag får väl göra det bästa utav det, hur nu det ska gå till. Men nu ska jag vara lite positiv, tjoho vad kul det är med matte! Okej, överdriv inte nu Maja.

Dagens: Onlinespel med Andrea och Martina på svenska lektionen.

/ M.

Kommentarer
Postat av: UB

Det var skojigt ju:)

2009-01-27 @ 22:22:14
URL: http://sannen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0