Sovmorgon.

Idag är det Onsdag och det betyder att man är ledig. Väldigt skönt må jag säga. Satt alarmet på mobilen på klockan halv sju iallafall, bara för att få vakna och upptäcka att man är ledig och kan somna om. Det är grymt skönt! Så som sagt somnade jag om, och gick upp vid ungefär ett. Så har precis ätit frukost. Idag så ska jag nog försöka plugga lite. Jag ska skriva lite på mitt tal som vi ska hålla nästa vecka. Ett tal på cirka 5-6 minuter, och det ska handla om en saga/myt som vi har läst på svenskan. Jag ser verkligen inte framemot det, jag hatar att stå inför folk att prata. Klarar inte ritkigt av det, men som tur är så är vi indelade i mindre grupper, och vi fick välja grupperna själv. Riktigt skönt faktiskt.

Nu ska jag ta och börja med pluggandet, tjoho vad kul. Skriver mer senare.

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0