Lite updates.

hej jag heter maja och jag är jätte dålig på att uppdatera. men hey? det är sommar. jag ligger ute och blir röd som en kräfta istället. som tur var så har jag en personlig vindblåsare via sms. kanon bra, fem av fem toasters. en sån borde alla ha!

under tiden som jag inte har skrivit så har det hänt en del grejer. bra och dåliga.

* jag har varit i göteborg och sett fucking AC/DC. resan började rent åt helvete. men resterande tiden av resan var underbar! fy vad jag tycker om er, och fy vad roligt jag hade det. borde ha magmuskler efter allt skratt!
* jag har jobbat och stått i. lagt in sill på jobbet tillochmed. men det går bra, och jag har roliga arbetskamrater också, och det är ett stort plus! pengarna som man får sen är också ett stort plus!
* Michael Jackson har dött. vilken förlust. när Kalle smsade mig och skrev det så låg jag i sängen, men när hela smset var läst så låg jag inte ner längre. utan då satt jag upp och var chockad. fy fan.
* vi har anmält vårat lag till kubb VM i rone! hell yeah, dock så vet jag inte om jag har ledigt då. men vi får hoppas!
* jag har även slutat använda stora bokstäver i början av en ny mening. dock är detta ett fenomen som jag märkte för ungefär 7 sekunder sen. alltså den tid det tog att skriva till hit. ibland förvånar man sig själv.

nu ska jag, maja elsa elisabeth kräftan ner och äta mat. sen ska jag ta moppen ut till B-vik och träffa David. vi ska se vänner och chillidilla. vi hörs. hehe xD

Tjing!


Kommentarer
Postat av: hehe xD

Blås blås blås blås blås blås.. andas blås blås blååååååååååååååååååååås på kräftan!

2009-06-28 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0