Skolavslutningen.

Nu har det varit dålig uppdatering från min sida ett tag, men det tänker jag inte be om ursäkt för!

I Tisdags förra veckan så var det Student och våran skolavslutning på Donner. Der var kulkulkul, härligt med sommarlov!
Plus att, RASMUS BLEV EN STOR POJKE! Det hurrar vi för! Hurra hurra hurra HURRA! :D Efter avslutningen så åkte jag, Elin, Helene, Mathilda och Fide med Martin till stan. Det var en bilresa med många spännande händelser. I stan handlade vi, sen möte vi tjejer upp Agnes, Vendela, Jessica och Andrea. Vi tog bussen till Vänge, vi började göra oss iordning. Sen kom Märta, (Isa, Disa, Lovisa, hör ni det roliga rimmet?), Kalle och minst 10 till. Då började festen, fy tusan vad roligt det var! Bästa kvällen på väldigt länge. Många roliga/konstiga? saker hände. Haha! Men det är sånt som händer. Men kul var det iallafall! Dagen efter vaknade jag vid 6 av att jag inte fick plats i sängen, Agnes städade och Kalle gick runt och sjöng (?) Sen blev det att ta bussen till stan. Jag, Martin och Kalle hämtade Martins bil och åkte och handlade frukost. Sen så åkte vi hem, eller först till Klinte för att lämna av KarlAhl som praoat på KappAhl. Men tillsut så nådde vi Havdhem och mitt casa. Martin styrde Ylva vidare mot B-vik. Dock så ringde han när han nästan var i B-vik med en skrämmande nyhet. Inte okej, det var faktiskt läskigt. Inte igen.
När jag kom hem så somnade jag med en gång!

Lite bilder från dagen och kvällen:











TACK för en braaa kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

STOR! respekt!

2009-06-17 @ 22:18:32
Postat av: saraekström

känner du helen ? :)

2009-08-23 @ 10:47:31
URL: http://cykkelspark.blogg.se/
Postat av: Elin

fina bilder =)

2010-04-23 @ 09:50:31
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0