Daim!

Hola que tal? Muy bien gracias, y tu?

Sådär ja, då fick man med lite spanska också. Det var det jag ville få ut av den här dagen, och det här inlägget...

Idag fick jag min efterlängtade sovmorgon! Vaknade vid halv tolv, gick upp vid tolv, åt frukost och såg på teve. Det är allt jag har gjort idag, förutom att jag var uppe på Havdhem och köpta vindruvor och frusna hallon. Plus att jag skrivit lite på mitt engelska arbeta om Cypern, det sitter jag faktiskt just nu och skriver lite på. Jag är ju trots allt en tjej, vi kan göra flera saker samtidigt. Mhmmmm!

Nog om det, vindruvorna jag köpte. Dem var väldigt goda, helt perfekta. Dem var till och med godare än dem vi åt på bussen David!

Varför skriver jag sådana här inlägg för, där jag svamlar på om allt möjligt som ingen fattar något av. Men vissa klagar ju när jag inte skriver så varsågoda! Nej, nu ska jag inte vara aggressiv längre. Jag tänkte ladda ner lite album nu, host, köpa lite album nu. Springer in till Visby nu och köper några... Det blir nog lite Stevie Wonder, lite Lejonkungen, lite Michael Jackson, lite Torleifs och så vidare. Ni fattar. Men dock inget Star Pilot.

På Fredag i skolan ska det bli jätte kul faktiskt. Vi ska ha en "må bra dag" i skolan. Vi ska äta frukost och så ska min grupp spela volleyboll och Wii. Vårat lag på volleybollen kommer att vinna.
Gruppmedlemmarna är:

Karl "TGK" Ahlqvist.
JeppaJeppJepp. (Jag vet inte vad han heter i efternamn.)
Helene "Puff" Palmqvist.
AgnesPagnes Aldrin Ekbom. ( Sjukt dåligt smeknamn, i know.)
Märta "Märtis" Fohlin.
Carro "DH" Qvarnberg.
Maja "Piff" Ström.

Vi måste spela mot "Pontas Pojkar" för dem där små grabbarna ska inte få vara så kaxiga länge till. Bara för att dem vann Donners OS så ska dem inte få vinna över oss i volleyboll. "Vi ska vinna vi ska ta dem, vi ska göra DAIM av dem!" (Det rimmade visst inte så bra, men jag var tvungen att få med Daim eftersom det är våran sponsor.)

Men nu ska jag kilavippen. Skriver någon gång, kanske snart, kanske inte, vi, får, se, helt, enkelt! :)

/ M.

Kommentarer
Postat av: Rasmus Capitano för PontasPojkar Öjefors

Hur ska ni kunna ha Daim som sponsor ? Du får ju endå inte äta Daim på vardagar :)

2009-03-15 @ 18:53:11
Postat av: M.

Det säger jag inte! Vem har sagt att jag ska äta daim? :)

2009-03-15 @ 22:08:03
URL: http://majastrom.blogg.se/
Postat av: R

Nej, iförsig sant. Men då kan dem inte vara nöjda med att sponsra er om du inte käkar daim liksom.

Vem är eran lagkapten ?

2009-03-15 @ 23:19:25
Postat av: HELENE

we are gonna bring them down!

2009-03-16 @ 09:37:45
URL: http://heleneppalmqvist.blogg.se/
Postat av: r

Lugn nu helene

2009-03-16 @ 22:01:23
Postat av: M.

Rasmus hon är lugn som en filbunke :)

2009-03-16 @ 22:21:41
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0