Glass med varma hallon.

Sådär ja. Nu har man ätit glass med varma hallon, druckit bubbelvatten, sett på Beck och blivit så gott som klar med engelska arbetet. Det är förvånande hur mycket man kan hinna med på så kort tid. Plus en sak till. Jag laddade, host, köpte 2 Brittan album, 2 Backstreet Boys album och ett Spice Girls album förut och la in på min ipod. Det är minnen det! Ljuva 90- tal. Right?

Alla har vi väl sjungit med till "Wannabe", "Everybody" och "Baby one more time." Jag har till och med dansat till den först nämda med Elin Hermansson, Anneli Pettersson, Siri Siggelin och Niccolina Nyberg. Vi var "mini" Spice Girls. Jag var såklart Baby Spice, ganska så självklart eftersom jag var den enda blondinen i gänget. Den här gången fick man iallafall vara med. Annat var det den gången då några tjejer i klassen skulle vara Afro-Dite och jag inte fick vara med. Vet ni varför? Mm, precis. Just för att jag var blond. Så jag fick vara ensam bakrundsdansare medans brunetterna Elin, Anneli och Siri stod längst fram och glänsade. Men det är sådant man får ta. Men som Helene säger, jag är en stark kvinna så jag klarade det!

Nu ska jag nog ta och hoppa i säng, det borde även en liten blond kille vid namn Adam göra. Han är alldeles för liten för att vara uppe såhär sent. Sov med dig unge! Annars kommer inte lilla du orka upp imorgon bitti för att gå till skolan :)

Godnatt på er! Jag skriver säkerligen imorgon igen! :)

Ps. En annan liten kille i Hemse ska äta macka och Oboy nu. Helt galet. Äta såhär sent? Klockan 00:01. Det kan inte alls vara bra! Ds.

/ M.


Kommentarer
Postat av: maja

Brittan? vad har det tagit åt dig, maja lilla? ackack.

2009-03-16 @ 19:26:52
Postat av: Hanna

Sorry Maja, men jag är rätt säker på att vi var först med mini-spice-girls grejen asså :P Gick och vann Småstjärnorna på Havdhem och fick det åtrovärda priset att uppträda på scenen (aka lastbilsflaket) på Havdhem marknad samma år. Yes, vi var så gott som kändisar. Vill dock inte avslöja vem jag var. Lite pinsamt...

2009-03-16 @ 20:16:42
URL: http://hannaosterberg.blogg.se/
Postat av: M.

Maja. Det har inte tagit åt mig något. Brittan har, och kommer alltid vara en stor del av mitt liv.

2009-03-16 @ 22:19:22
URL: http://majastrom.blogg.se/
Postat av: M.

Hmmm.... Men var ni verkligen lika bra som oss då? ;) Hanna, tyvärr. Jag vet redan vem du var. Du var den rödhåriga, du till och med färgade håret rött!!!!!

2009-03-16 @ 22:20:16
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0