Lördag/Söndag.

Martin kom och hämtade mig vid tio ungefär, vi rullade bilen ut mot Burgsvik. Där så gick vi ut med Sickan, (Martins hund). Det blev en liten promenad i mörkret, dock inte så långt. För vi båda var visst lite mörkrädda, plus att det var ett konstigt ljus borta vid horisonten eller vart det nu var.
När vi kom tillbaka till huset, så satte vi oss i soffan. Martin gjorde te, sedan så satt vi bara där och bara satt. kollade lite löst på Amercian Pie 2, vilken film alltså.
Det är en sådan där film som det är så pinsamt att se med sina päron. Det blir så tyst.
Men nog om det, vi såg på den, drack te och kollade runt i H&M katalogen.
Sedan så knallade vi in till Philips säng, la oss och kollade runt i böcker om kaniner som tar självmord. Små illustrerade bilder på olika sätt för kaniner att ta självmord. Väldigt intressant må jag säga.
Någonstans här fick jag också ett samtal från Helene som var i Närkland på partaj. Hon hade visst inte så kul, det var mest bönder. Så det kan gå!
Sedan efter att vi blivit mätta på kaniner som tar självmord, (det är faktiskt rätt jobbigt). Så låg vi bara och pratade i någon timma. Mycket trevligt! Fast jag kände dock att det var en som fattades. David. Vad gör du i Karlstad?!?!
När klockan slog halv tre, så kände vi att det var dags att styra bilen mot Havdhem. Martin var trött, jag fick slå han. Han vaknade till, och boom så råkade vi köra på en rabbis.
Den sprang ut i vägen, vi bromsade, den sprang tillbaka mot diket, vi började gasa, den sprang ut i vägen igen, vi hann inte se den, sedan så blev den överkörd. Sådant är inte kul.

Väl hemma så somnade jag som en stock med en gång.

Vaknade upp på söndag morgon klockan 10, gick upp, åt frukost, såg på teve och började plugga. Jag vet inte hur många timmar jag pluggade den dagen. Men många var det, och färdig blev jag! Mycket skönt!

Söndags kvällen innebar, middag med familjen och Beck. Jissus, Beck ja. Den var inte rolig den här gången. Läskig som aldrig förr. Men dock så spännande, även fast jag låg under kudden mestadels av tiden. Sådana filmer ska man inte se själv, i ett mörkt rum!

Efter att Beck var slut, så borstade jag tänderna och det var Godnatt time. Fast först ett litet samtal från en person som var i chock tillstånd? Nej nu ska vi inte överdriva här. Men lite kul var det allt. Jag fick iallafall skratta lite innan jag somnade :)

Det var min Lördag kväll och min Söndag.

/ M.

Kommentarer
Postat av: maja

passande, kaninen (rabbisen) tog självmord!

haha, stackarn..

2009-03-23 @ 19:20:12
Postat av: D.

Jag pluggar i Karlstad, trodde du visste det :)

2009-03-24 @ 19:44:33
URL: http://davidr.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv

2009-04-03 @ 13:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0