Onsdag.

Onsdagen börjades med att man vaknade upp på Segebadengatan i Visby. Vaknade upp i ett tomt hus. Marie och Egon var och jobbade, och Maja var i skolan. Så jag fick gå upp själv och ta frukost, sedan så pysslade jag lite. Plockade med grejer hit, och plockade med grejer dit. Tills klockan blev elva, och Maja kom hem. Vi kom fram till att vi skulle gå ut på stan en stund, fast det tog dock ett tag att komma utanför dörren. För att min dragkedja på jackan är sönder, och den fastnade och..ja, ni kan nog ränka ut resten själva. Det hela slutade iallafall med att jag fick låna en av Majas jackor. Ingen av oss köpte något på stan, men det var ändå väldigt härligt att bara komma ut, särskilt när solen var framme.
Efter ett tag så var vi tvugna att gå hem igen, för Maja skulle till tandläkaren, så hon cyklade dit och jag var kvar. (Maja, du skall bara veta vad för massa bus jag hittade på!)
När hon kom tillbaka, så kom även min mor. Så då gick jag ut på stan med henne, för att köpa byxorna jag hittade igår. Sedan blev det ett snabbt besök hos Linds, och sedan hem.
På hemvägen så fick man även vinka till Helene och Amanda som traskade runt ute på Vätes (?) vägar. Det var lite kul! :)

Det var min Onsdag det, och den var väldigt bra! Så tack för den! :)

/ M.


Kommentarer
Postat av: maja

vill jag ens veta vad du gjorde med mitt hem?!

2009-03-19 @ 20:24:05
Postat av: Anonym

vinkvink i en hink full med pink till en som tog en drink men tappa glaset så det sa klink så den sprang till en hockeyrink och kom aldrig mer tillbaka!

2009-03-19 @ 20:33:16
Postat av: Anonym

jaa, det låter allt bra skrämmande iallafall!

2009-03-19 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0