Tisdag.

I Tisdags efter skolan så åkte jag in till stan, jag hade med mig Agnes som sällskap. Vi strosade runt i lite affärer och kollade. Vi konstaterade att kläderna inne på Soda är på tok för dyra för att man skall kunna ha råd. Vi hittade ett jätte fint fint linne, och det kostade bara 1450. Som hittat!
Vi konstaterade även att Visby har ett väldigt dåligt utbud. Vi går ner på knä och håller tummen för att Weekday och Monki skall komma till stan. Tänk vad bra det skulle vara. Men jag hittade iallafall ett par byxor med hjälp av Agnes.
Sedan så blev vi lite hungriga och gick till McDonalds och åt pommes frites, och hängde med gängen som har bosatt sig där inne. Det första var sant, vi åt där. Men vi hängde dock inte med gängen.
Efter det så blev det en tripp in till Obs för Agnes skulle ha godis, och jag fick titta på.
Sedan så gick jag hem till Maja, och Agnes hem till sitt.
Tack för en väldigt mysig eftermiddag!

    Agnes.

Väl hemma hos Maja så var det första jag gjorde att väcka Maja. För hon hade somnat som en stock på soffan. När hon vaknade så var hon bitsk, otrevlig och osocial. Men det ändrade sig snabbt.
Vi åt mat, åt en semla, lyssnade på musik och tog det bara allmänt lugnt!
Sedan så somnade vi båda som två stockar vid sisådär 23:00. En mysig kväll helt enkelt :)

    Majsing.

/ M.

Kommentarer
Postat av: maja

men maja lilla, jag är aldrig bitsk, otrevlig och asocial :)

2009-03-19 @ 20:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0