Torsdag.

Idag så har det varit en bra dag tycker jag minsann! 
Först på morgonen så hade vi historia, och skulle jobba om 1900-talet, och våran grupp blev klar ganska fort. Så vi fick sluta.
Efter lunchen så var det dags för gympa. Denna gång med hela våran klass! Riktigt kul faktiskt. Jag och Helene var ju grymma på att spela fotboll hand i hand. Slit och släng säger jag bara. Förvånar mig inte om vi har massor av blåmärken imrogon, så många gånger som jag ramlade. Mr X och sina ben säger jag bara. Dem är ju över allt!
Sedan så blev det att ta bussen hem, satt och pratade med Amanda och Adam om deras finurliga uppfinningar från UF. En del var väl sisådär, och en del var kanoners!

Väl hemma så somnade jag till på soffan tills klockan var mat.
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och pluggar lite. Det går iallafall lite framåt med svenska arbetet. Så det är ju positivt.

Jag ser fram emot morgon dagen. Vi ska ha en "må-bra dag" i skolan. Så på förmiddagen så ska min grupp, "TGK and the ladies!" spela vollyboll, och på eftermiddagen så ska vi kanske spela Wii. Det kan nog bli riktigt kul tror jag!
Efter skolan så ska jag till stan. Då är det dans med Andrea, Isa och Linda som gäller. Lika kul varje gång, uppskattar stunden med Andrea.
Efter dansen så blir det nog till att äta lite gott med Andrea och Jessica, och sedan så kanske vi sätter på någon film och bara myser. Så det ska nog bli en väldigt bra kväll! :)



/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0