Torsdag.

Hejhallå!

Jag är en dålig bloggerska. Jag sviker Maja och våran kära vän Blondinbella. Nej, jag pratar inte om mig själv. Utan om gäddan. Maja Lindström. Ibland Lirre enligt vissa.

Men nog om det. Idag så har det varit en bra dag tycker jag. Vi hade gympa. Jag trodde det skulle vara jätte kul. Men det blev lite segt i slutet. Den där dumma Lady! ( Det är en stor grön tunna fylld med vatten. ) Det skulle vi tillsammans i ett lag få runt en hinderbana, utan att den plus lite annat inte fick nudda marken. Det var inte lätt ska jag säga. Men i slutet så körde vi över det andra laget! För att citera Karl, "Vi pissade på er!"

Efter skolan så åkte jag till stan, och jag fick även med mig Helene! Wowowo. Det var kanon. Vi båda var på bra humör. Plus att vi förstod varandra så bra idag. Vi behövde inte alls förklara vad vi menade flera gånger om! Väl inne i staden så bytte jag min skinnjacka som jag köpte i Tisdags. (Förlåt Mor, Far och Maja.) Jag är krånglig när det gäller kläder, så är det bara. Accept it! Vi träffade även Adam inne på Julia Hultgren, han var fullt upptagen med att sätta prislappar på kläder. Men han hann dock tipsa om lite skor som var snygga. Men jag var inte helt såld dock. Sedan blev han lite stressad, för han skulle på träning. Så där sa vi Hejdå.
Sedan så traskade jag och Helene vidare lite på stan. Sedan så lämnade hon mig för att ta bussen hem till sitt place, det är gården där vråååålåket kommer att stå i framtiden. Disco inside.
Jag fortsatte dock vandringen på stan by my self ett tag. Sedan tog även jag bussen hem. Med mig på bussen så hade jag ett kilo vindruvor och min kära ipod. Mycket skönt. Det enda som saknades var då David. Han ska ju också finnas med när det gäller vindruvor och musik!

Nu sitter jag hemma igen. Dock med bara ett halvt kilo vindruvor och musik ifrån datorn.

Sådär Maja, nöjd nu? Det hoppas jag allt :) Imorgon så kommer jag och våldgäster dig runt åtta snåret! Det är en överraskning, så när jag kommer, verka överraskad!

Dagens: Bilturen idag på Klinte. Ni som var där, ni vet. Helene vet, det var en upplevelse.

/ M.

Kommentarer
Postat av: Maja, gäddan, lindströmming, pumba. - you name it!

Lirre-grejen förstörde allt, snyfft ;( Jag är redan överraskad, utan att veta om det. Om ett dygn minus 50 minuter är jag ännu mer överraskad. Jag är så överraskad över att jag är överraskad när du överraskar!

2009-03-12 @ 20:51:05
Postat av: H = rädd för carros bf!

Vilken tur att du är en stark kvinna som klarar dig , som jag sa tidigare idag så kände mig mkt dum att lämna dej, men sånt är livet!

Och exakt så som du sa när väl "vrålåket" står på gården kan vi ha disco vareviga dag!

2009-03-13 @ 17:37:24
URL: http://[email protected]
Postat av: M.

Maja:

Nejdå, det gjorde hela grejen! ;) Ja, du var ju jätte överraskad när jag knackade på dörren! Eller, din mamma var ju det iallafall! ;)



Helene:

Ja, jag är ju en stark kvinna, och det är du också! Nejdå, känn dig inte taskig. Jag fick ju en dejt! Mhmmmm, disco vareviga dag låter som en dream come true!

2009-03-15 @ 15:39:34
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0