Star pilots.

Hejhallå.

Först så vill jag börja med att säga förlåt, förlåt för att jag inte har skrivit på en vecka. Men så kan det gå, när inte haspen är på som Lasse skulle ha sagt.

Nu sitter jag i skola. Till vänster om mig har jag Karl och till höger om mig har jag Helene. Förra veckan var det tvärtom, så det kan gå, (jag tänker inte säga, när inte haspen är på.)

På förmiddagen så hade vi svenska, och till lunch var det flygande Jakob. Men c eller K. Jag vet inte riktigt. Men jag tror dock inte att Jacob/Jakob blir arg om jag stavar hans namn fel. Men iallafall för att komma tillbaka till ämnet liksom så var maten väldigt god. Förutom att det var lite torrt. Men det var bananer i, och det är mums! Även vad Helene och Mr X säger. Lyssna inte på dem.

Just nu har vi engelska och ska skriva om ett lands Commonwealth. Jag har valt Cypern som land, men det är dock lite svårt att komma igång som alltid. Men som en vis kvinna just sa till mig, man kan göre de hemme. (Ja, med en gotländsk brytning.)

En väldigt otrolig grej hände mig idag! Jag har ju som sagt tappat bort min plånbok, (ni som kollar min bilddagbok vet.) Vi har då spärrat mitt kontokort och allt det. Som tur var hade jag iallafall inga kontanter där i. Förutom två kronor. Men iallafall, idag när jag satt i matsalen, så kom en i min klass fram till mig och sa att hon hade hittat min plånbok på bussen, och att hon hade den hemma. Så hon skulle ta med den imorgon till skolan. Tror ni att jag blev glad eller? Om ni inte vet, så jaaaaaaaaaaa jag blev glad. Sådär glad till och med! :)

Men nu ska jag nog försöka jobba lite. Skriver kanske lite senare ikväll :)

/ M.

Kommentarer
Postat av: HELENE <3 STAR PILOTS

JAG ÄLSKAR STAR PILOTS!

2009-03-10 @ 12:38:31
URL: http://heleneppalmqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda

2009-03-12 @ 14:49:59
Postat av: Amanda

Hej. jag vill bara säga att du har en fin och bra blogg! Jag tycker du verkar vara en bra människa också. Sådetså / Amanda

2009-03-12 @ 14:51:47
Postat av: M.

Åh, tack så mycket! Jag tycker att du verkar vara en bra människa också. En bra människa med hår i dragkedjan på jackan. Peace. / Maja.

2009-03-12 @ 20:44:34
URL: http://majastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0