Måndag hela veckan.

Now it is English time. Im sittin here with Helene, Karl and Carro. We are working hard! Jag har just redovisat mitt Cypern arbete. Det gick väl sisådär. Jag var säkerligen röd som en tomat i ansiktet, men annars så. Jag fick även reda på mitt betyg på salskrivningen som vi hade innan jul. Där fick jag ett VG, det känns faktiskt väldigt bra. Så jag är nöjd. Nöjd nöjd nöjd, mannen (kvinnan) här är väldigt nöjd. Kommer ni ihåg den sången? Kulijul ju.

Helene är lite bitsk idag. Hon har nämligen inte fått sova så mycket, för hon kom hem med nattbåten. Fast även fast hon är lite bitsk, så är hon glad! Fast just nu så har hon isolerat sig med musik.

Nu kom jag precis tillbaka ifrån rasten, jag och Karl köpte munkar och en daim! Mums! Karl och Helene hade vattenkrig, och jag stod och kollade på. Dem är lite busiga dem! :)

Just nu är Helene och redovisar sitt engelska arbete, det kommer att gå jätte bra. Det känner jag på mig i det vänstra lillfingret. Det är en känsla man kan lita på!
Nu kom även Carro tillbaka efter att ha spelat gitarr med några i kaffis. Den mystiska killen var där. Han är Donners egna "Wannabe Brat!"

Men nu ska jag joina Carro och Karl i engelska arbetet. Tjingtjong långkalsong. Jag skriver säkerligen mer senare ikväll! :)

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0