Blandat.

Taggad på att skriva blogg? Nej inte alls faktiskt. Men får väl slänga iväg ett litet inlägg.
Just nu händer det väl inte särskilt mycket. Skolan rullar på som vanligt, inget intressant alls faktiskt. Det enda som är roligt är att gå dit och träffa alla. För det är roligt! Jag skrattar mig igenom dagarna kan man säga. Särskilt med Helene, det är en galen kvinna det där!

Jag kanske ska skriva lite om vad jag gjorde på Valborg.
Först så var det ju skola såklart. Sen åkte jag hem, duschade och fixade mig iordning. Åkte med bussen till Hemse, för att därifrån åka bil med Carro och Jacob till Helenes hus i Väte. Där var även, Elin, Mathilda, Frans, Mattias, Maria, Stina och Amanda.
Vi grillade och snackade skit. Mycket trevligt var det!
Sen så åkte vi allesammans i två bilar till Hemse. Där så åkte vi hem till Frans, vi var där ett tag och hade det mysigt. Pratade och hade det trevligt.
Sen så kom även David och Martin och hälsade på.
Sen så åkte vi tre bil upp med Martin till Hemse, och resten gick. Där så gick vi hem till några som hade fest. Det var väl sådär måste jag säga, jag hade det väl inte särskilt kul. Men man fick träffa lite trevligt folk, och vissa inte så trevliga.
Efter en timma kanske, så åkte vi tre hem till Frans igen. Sen så vid kanske två så fick jag skjuts med David och Martin hem.
Allt som allt så var det en ganska rolig Valborg. Mycket skratt blev det, och det är det som gör det!

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Tjing!

/ M.


Kommentarer
Postat av: Galen Kvinna

DU är en galen kvinna som gör mig galen!

Men utan dej hade det verkligen inte vart samma sak!

2009-05-06 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0