Crazy Taxi!

Nu sitter jag i lilladatasalen med Jessica till vänster och Helene lite snett bakom mig. I förmiddags så hade vi nationella i matte del b. Det ska vi inte ens prata om. Det gick käpprätt åt helvete.

Nu på förmiddagen så skulle vi ha haft spanska eller samhällskunskap(?), men den var tydligen inställd. Så nu sitter vi och gör ingenting. Det går en buss till Hemse om en timma, men den kan jag inte ta för jag kan inte komma hem ifrån Hemse. Så jag och Helene får sitta och nörda i skolan tills bussen går vi halv tre. Kanske inte det roligaste, men men. Plus att vi är panka, så vi kan inte köpa lite godis och tröstäta nej.

Men nu ska jag jag surfa vidare på vågorna.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0